Jak już wiecie, podjęłam się wyzwania i przez następne 90 dni będę ćwiczyć i dobrze się odżywiać. Mam nadzieję, że to działanie przyniesie zamierzony efekt i 21 czerwca stanę przed lustrem z uśmiechem na twarzy i satysfakcją z powodu wytrwałości. Na potrzeby wyzwania utworzyłam wydarzenie na Facebooku, do którego możecie dołączać.

Jakiś czas temu dodałam mój pierwszy plan treningowy, przyszedł czas na przygotowanie kolejnego. W tym tygodniu przewiduję głównie treningi cardio oraz ćwiczenia na brzuch. Nadal mam wykupiony karnet na zajęcia 3 razy w tygodniu, jednak 2-3 programy treningowe wykonam w domu. Z wszystkich niżej wymienionych najbardziej lubię te Szymona Gasia i Kasi Kępki :). Za chwilkę zabieram się do wykonania poniedziałkowej opcji, a jutro i w niedzielę daje sobie czas na regenerację.

A jak Wasze treningi, jesteście ze mną? :)

page

Poniedziałek

Trening ciała z Ewą Chodakowską

Program Kasi Kępki „Brzuch”

Wtorek

Mel B –  trening całego ciała

Środa

Ewa Chodakowska – Ekstra Figura

Czwartek 

Full Body Workout

Trening ABS Mel B

Piątek

Powet Yoga – Sarah Beth

Sobota

Wolne

Niedziela

Wolne

 

Dodatkowo:

Ćwiczenia rozciągające i rozluźniające z Mel B (opcjonalnie po każdym treningu)

pagep

O Autorze

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany